Planning

informatie over het spel
Plaats reactie
GPL-tc
Site Admin
Berichten: 358
Lid geworden op: 01-08-2015 02:50

Planning

Bericht door GPL-tc » 09-08-2015 10:15

Wat je kan doen is aan het begin van een seizoen te knallen.
Dus een hoge CT en bij de Finish kijken wat er is gebeurd.
-Heb ik punten gehaald? zoja top5 ok behoud is binnen, en ik kan doen wat ik wil.
-Wil ik sparen?
-Wil ik promoveren?
-Heb ik er geld voor?
Zo kan je dus zien wat je kan. en weet je dit gelijk race1 en kan je een plan bedenken voor dat seizoen. Punten heb je dan al, dus nu zien te sparen en kijken wat het seizoen voor je kan betekenen.

M'n coureur komt nu uit rookie en is reuze gemotiveerd. (250) Dit is een enorm voordeel bij de kwalificaties. Stel dat ik de eerste races rustig aan doe, zakt z'n motivatie ook enorm snel. Mocht ik dan bijvoorbeeld in race 5 ervoor kiezen om voor de punten te gaan, dan zal m'n kwalificatie iig al een heel stuk slechter zijn.
Daarom de keuze om de eerste race gelijk met 100%CT te knallen. Ik sta dan een stuk verder vooraan op de startgrid en verlies zo ook minder tijd achter slomere managers.

Nog een argument om het gelijk te proberen is, dat alle uit rookie gepromoveerde managers hun bolides nog niet hebben kunnen upgraden. (Tenminste het kan wel, maar er zullen er maar weinigen zijn die dat doen voordat er uberhaupt een meter gereden is.)

Mocht het niet lukken een goed resultaat te behalen, dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben. Als ik ondanks motivatie van 250, wat gunstig is voor kwalificatie, en gebruik van 100%CT in de race, géén positief resultaat kan behalen. Dan is m'n coureur simpelweg niet goed genoeg.

Inmiddels is ook hier een tabblad season in de sheet om meer overzicht te geven
groet Eric (TC)

Plaats reactie