Tech. Dir. en Personeel

informatie over het spel
Plaats reactie
GPL-tc
Site Admin
Berichten: 358
Lid geworden op: 01-08-2015 02:50

Tech. Dir. en Personeel

Bericht door GPL-tc » 19-09-2015 16:55

Technisch directeur
De grondbeginselen

De technical director is een belangrijk onderdeel van de installatie van uw team. Nogmaals, ze hebben een "algemene" kenmerk dat een algemeen idee van hun vermogen geeft. De vaardigheden van de R&D van invloed zijn op de installatie van uw auto, maar natuurlijk hebben ze allemaal verschillende effecten op verschillende gebieden van de auto. De Pit coördinatie is van invloed op de tijd die nodig is voor uw pit personeel om uw auto wanneer het kuilen. De opties voor het ondertekenen van een technisch directeur zijn dezelfde als die voor de ondertekening van een stuurprogramma, het enige verschil is dat het niet mogelijk om het contract van een technisch directeur te verlengen. Dit is omdat ze niet trainen, zijn dus het zou niet eerlijk zijn als een manager te binden op een TD voor een lange periode van tijd.

Technische bestuurders hebben ook een kenmerk leeftijd maar in tegenstelling tot stuurprogramma's ze niet verliezen geen vaardigheden naarmate ze ouder worden. Aan het begin van elk seizoen technische bestuurders met vele rassen achter hun rug en technische bestuur ouder dan 70 jaar zal een besluit nemen als zij met pensioen zal gaan aan het einde van het seizoen. Hun besluit om met pensioen gaan aan het einde van het seizoen worden getoond op hun profiel.

Beperkingen

De volgende grenswaarden voor technische bestuur gelden voor de verschillende klassen:
Managers in Master groepen niet bieden contracten aan technische bestuurders met over het algemeen hoger dan 120
Managers in Pro groepen bieden niet contracten aan technische bestuurders met over het algemeen hoger dan 90
Managers in Amateur en Rookie groepen bieden niet contracten aan technische bestuurders

Als aan het begin van het seizoen de totale van de technische directeur van een manager degradeerde naar een model of Pro groep de limiet overschrijdt voor die klasse dan hij verliest zijn technisch directeur. Hetzelfde geldt voor managers degraderen naar Amateur groepen ongeacht het totaal van de technisch directeur.

U zult ook uw technisch directeur voor de volgende race verliezen als je negatieve saldo overschrijdt-$15mil.

Veel gestelde vragen

Ik kan niet mijn technisch directeur van contract, waarom verlengen?

Het is niet mogelijk om een technisch directeur van contract in GPRO te verlengen. Dit zorgt voor een meer concurrerende markt voor technische bestuur.

Mijn technisch directeur is verdwenen, en hij had wedstrijden links in zijn contract, waarom?
De regels staat dat een technisch directeur u verlaten zal als uw huidige geld minder dat - 15.000.000 $ als u is zich niet veroorloven te betalen hem en hij zal niet werken voor gratis. Of u aan een groep die geen technische bestuurders hebben verbannen.

Ik kan niet een contract aanbieden aan een technische directeur, waarom?

De enige redenen hiervoor zijn:
Bent u niet in de juiste groep, technische bestuurders zijn beschikbaar voor alleen de groepen Elite, Master en Pro.
Kun je veroorloven niet een technisch directeur.

Als ik ga hieronder-$15.000.000 zal mijn technisch directeur onmiddellijk te verlaten of zal hij wachten om te zien of ik zal meer dan negatieve 15M na de race?

Hij vertrekt voor de race.

Personeel markten
De grondbeginselen

Voor elke race hebt u de mogelijkheid om een nieuw stuurprogramma of de technische directeur (TD) te ondertekenen.
Stuurprogramma's en TDs beslissen welke manager om toe te treden tussen 19:00 en 21:00 uur CET op maandag en donderdag.
Het kost je $500.000 aan geven aan een stuurprogramma of TD, en iedereen kan maken een aanbod aan elk personeelslid, zolang de totale is niet te hoog voor de groep waarvan die zij lid bent. Wees voorzichtig, want zodra u de offerte die u betaalt de 500.000 dollar en het zal niet worden terugbetaald als u het aanbod verwijdert.
Zodra de termijn om sluit (19:00 op maandag en donderdag biedt) zal het personeel kijken naar alle aanbiedingen, en beslissen op basis van een aantal factoren (die weer zijn aan jou om te ontdekken) welke aanbieding de beste is.
Als u succesvolle bent ondertekenen een stuurprogramma of TD, betaalt u het huidige stuurprogramma of TD een vergoeding gelijk aan de helft van hun salaris, voor nochtans vele rassen zijn links op hun huidige contract (bijvoorbeeld 6 wedstrijden links met een salaris van $1mil $3mil compensatie =).
Als u meerdere biedingen hebt aangebracht in beide stuurprogramma's of TDs u kunt sorteren hen in uw gewenste volgorde op de uw biedt pagina met behulp van de up en pijlknoppen links van de naam van stuurprogramma's. De bovenste naam wordt uw nummer 1 keuze enz.

Ondertekening van een willekeurige Driver

Als je missen op ondertekening van stuurprogramma's voor beoogde tijdens de markten personeel, en een voor de komende race - niet hebben kunt dan u vermijden moetend het uitzitten door de ondertekening van een Random Driver.

Belangrijke informatie over het ondertekenen van willekeurige stuurprogramma's:
Ondertekening van een willekeurige stuurprogramma geeft u een bestuurder om te racen met direct (u hoeft te wachten voor hem te aanvaarden uw aanbieding)
De willekeurige bestuurder zal worden gekozen uit de slechtste mogelijke factoren op de markt van stuurprogramma 's
Het salaris van de willekeurige bestuurder wordt automatisch gegenereerd en kan niet worden benefitial u
Het contract willekeurige bestuurder zal hebben de lengte van 1 race maar kan worden uitgebreid

Nuttige Links
U kunt een overzicht van alle personeel besluit dagen voor een seizoen hier bekijken:

Grafische seizoen kalender, http://www.gpro.se/GraphCalendar.asp

U kunt uw huidige aanbiedingen controleren of zien wanneer de volgende personeel beslissing is door te kijken naar de 'Uw huidige biedt' pagina hier:

Uw aanbiedingen, http://www.gpro.se/YourOffers.asp

Personeel en faciliteiten

De pageNext personeel en faciliteiten aan een bestuurder en eventueel een technisch directeur moet u generale staf en faciliteiten. Personeel is niet gekenmerkt in aantal personeelsleden, maar in het niveau van vaardigheden. Sommige medewerkers vaardigheden zijn variabele met bepaalde gebeurtenissen, dingen die je doen (of niet). Andere vaardigheden personeel zijn trainbaar. Hoe beter uw personeel, het meer salaris u betaalt. U kunt trainen personeel slechts eenmaal per wedstrijd, maar opleiding wordt beperkt door het niveau van uw faciliteiten. Het gemiddelde niveau van uw voorzieningen bepaalt de limiet van hoeveel u uw medewerkers trainen kunt. Dit betekent ook dat als u heb getraind personeel naar het huidige maximale niveau, maar een faciliteit downgrade (verminderen het niveau onder een bepaalde waarde) uw personeel vaardigheden zal beginnen te dalen zo goed. Personeel is belangrijk voor de verschillende stappen in het proces van omzetten van testpunten in nieuwe auto karakter punten, maar ook voor pitstops en sponsor deals.
Personeel

Uw medewerkers hebben 6 belangrijkste kenmerken als volgt:
Ervaring
Motivatie
Technische vaardigheid
Stress behandeling
Concentratie
Efficiëntie

Opleiding
U kunt 3 soorten opleiding van het personeel voor uw medewerkers. Dit zijn:
Type opleiding
Prijs
Stress Handling $1.500.000
Concentratie $1.000.000
Efficiëntie $1.250.000

Faciliteiten

Je begint met geen voorzieningenl. Hoe beter uw faciliteiten, hoe meer u betaalt voor onderhoud per wedstrijd. U kunt upgraden of downgraden voorzieningen eenmaal per wedstrijd. Als u willen veranderen verschillende faciliteiten op hetzelfde moment, moet u daarvoor tegelijkertijd (zoals auto-onderdelen bijwerken). Voorzieningen kunnen helpen in het proces van R&D of manipulatie of verbeteren de pitstops of commerciële aspecten. De faciliteiten die in het proces van R&D of engineering helpen werken samen op een vergelijkbare manier als de vaardigheden van de R&D van de TD. Na verloop van tijd het niveau van uw faciliteiten zal verslechteren en als u wilt houden hen op hetzelfde niveau zal u moet upgraden hen opnieuw.

Er zijn 7 soorten faciliteiten die een invloed zal hebben. De meest elementaire interpretatie die kunt u verwachten is als volgt:
Windtunnel: Verhoogt de conversie ratio van geteste carpoints aan onderzocht carpoint.
R&D workshop: verhogingen conversie ratio van geteste carpoints aan onderzocht carpoints.
R&D designcentrum: verhogingen conversie ratio van geteste carpoints aan onderzocht carpoints.
Engineering workshop: verhogingen conversie ratio van onderzocht carpoints aan gemanipuleerde carpoints.
Legering en chemische lab: verhogingen conversie ratio van onderzocht carpoints aan gemanipuleerde carpoints.
Commerciële: Verbetert de sponsor onderhandelingen.
Pitstop trainingscentrum: treinen pitstop bemanning.

De volgende beperkingen van faciliteit niveaus gelden voor de verschillende klassen:
Managers in Master groepen voorzieningen boven niveau 80 niet kopen
Managers in Pro groepen niet te koop zijn voorzieningen boven 60
Managers in Amateur groepen niet te koop zijn voorzieningen boven de 40
Managers in Rookie groepen niet te koop zijn voorzieningen boven level 20

Als aan het begin van het seizoen heeft een manager die naar een lagere klasse degradeerde faciliteiten die verder gaan dan de bovengenoemde grenswaarden zullen dan zij worden automatisch verkocht aan halve prijs.

Veel gestelde vragen
Ik ben niet in de schulden, maar ik kan niet mijn medewerkers, waarom train?
Dit gebeurt wanneer het vaardigheidsniveau van uw medewerkers hoger dan het trainbaar vaardigheidsniveau als gevolg van uw faciliteiten is. Als u wilt uw medewerkers opleiden zal u wilt upgraden van de faciliteiten.
groet Eric (TC)

Plaats reactie