Bremgarten
-
- Site Admin
- Berichten: 358
- Lid geworden op: 01-08-2015 02:50
Driver
Overall:
74
Concentratie:
77
Talent:
170
Agressiviteit:
33
Ervaring:
32
Technisch Inzicht:
65
Uithoudingsvermogen:
15
Charisma:
78
Motivatie:
8
--------------------------------------------------------------------------------
Reputatie:
0
--------------------------------------------------------------------------------
Gewicht(kg):
75
Leeftijd:
19
Car
Voorvleugel: 3 82% (0-999)
Chassis: 3 61%
Achtervleugel: 3 82% (0-999)
Bodemplaat: 4 67%
Motor: 3 82% (0-999)
Sidepods: 3 56%
Remmen: 3 0% (0-999)
Koeling: 4 58%
Versnelling: 3 0% (0-999)
Electronica: 3 54%
Ophanging: 3 68% (0-999)
Bolide karakteristieken
Vermogen: 51
Handbaarheid: 51
Acceleratie: 49
Banden: Extra zacht
Ronde type: Oefenen Kwalificatie 1
Risico: Hou de wagen op de baan Vraag een beetje van de bolide Vraag veel van de bolide Rij op de limiet
Overall:
74
Concentratie:
77
Talent:
170
Agressiviteit:
33
Ervaring:
32
Technisch Inzicht:
65
Uithoudingsvermogen:
15
Charisma:
78
Motivatie:
8
--------------------------------------------------------------------------------
Reputatie:
0
--------------------------------------------------------------------------------
Gewicht(kg):
75
Leeftijd:
19
Car
Voorvleugel: 3 82% (0-999)
Chassis: 3 61%
Achtervleugel: 3 82% (0-999)
Bodemplaat: 4 67%
Motor: 3 82% (0-999)
Sidepods: 3 56%
Remmen: 3 0% (0-999)
Koeling: 4 58%
Versnelling: 3 0% (0-999)
Electronica: 3 54%
Ophanging: 3 68% (0-999)
Bolide karakteristieken
Vermogen: 51
Handbaarheid: 51
Acceleratie: 49
Banden: Extra zacht
Ronde type: Oefenen Kwalificatie 1
Risico: Hou de wagen op de baan Vraag een beetje van de bolide Vraag veel van de bolide Rij op de limiet
groet Eric (TC)
Hier je setup wat ik denk dat goed is:
Soft met 10CT
Laps: 14 14 14
Weather: Dry Dry Dry
Fuel: 79 l 79 l 79 l
Wear: 70% 70% 70%
Q1 Dry Q2 Dry Race Dry
571 585 580
551 565 560
656 644 648
451 469 463
624 611 615
706 688 694
Wear before race: 61% 82% 82% 82% 67% 56% 58% 0% 0% 68% 54%
Race wear: 26% 16% 15% 15% 28% 22% 12% 24% 21% 28% 11%
Expected wear: 87% 98% 97% 97% 95% 78% 70% 55% 80% 96% 65%
Soft met 10CT
Laps: 14 14 14
Weather: Dry Dry Dry
Fuel: 79 l 79 l 79 l
Wear: 70% 70% 70%
Q1 Dry Q2 Dry Race Dry
571 585 580
551 565 560
656 644 648
451 469 463
624 611 615
706 688 694
Wear before race: 61% 82% 82% 82% 67% 56% 58% 0% 0% 68% 54%
Race wear: 26% 16% 15% 15% 28% 22% 12% 24% 21% 28% 11%
Expected wear: 87% 98% 97% 97% 95% 78% 70% 55% 80% 96% 65%
-
- Site Admin
- Berichten: 358
- Lid geworden op: 01-08-2015 02:50
Dank je wel Ton,
Als ik mijn setups ernaast leg, kom ik op iets anders uit, neem ik even de race setups.
580 - 424
560 - 628, lager kan niet
648 - 614
463 - 414
615 - 666, lager kan niet
694 - 677
Ook qua fuel zou ik minder nodig hebben
79 - 65(80%)
Stint 15,15,14, ivm boost Laps, hou ik nog net iets fuel over.
Best wel wat verschillen mn. de vleugels behoorlijk verschil,
Kan jij ook de bijbehorende ronde tijd zien.
Als ik mijn setups ernaast leg, kom ik op iets anders uit, neem ik even de race setups.
580 - 424
560 - 628, lager kan niet
648 - 614
463 - 414
615 - 666, lager kan niet
694 - 677
Ook qua fuel zou ik minder nodig hebben
79 - 65(80%)
Stint 15,15,14, ivm boost Laps, hou ik nog net iets fuel over.
Best wel wat verschillen mn. de vleugels behoorlijk verschil,
Kan jij ook de bijbehorende ronde tijd zien.
groet Eric (TC)
Nee , heb er geen tijden bij, maar ik denk dat de manier waarop jullie oefenronde`s rijden niet helemaal goed is. zie dat er al in de 1e ronde met een split wordt gereden, nu is de vraag waar reageer je driver op om te zeggen of hij tevreden is . Wat me ook op viel dat er met verschillende banden type wordt gereden, terwijl de TCD voor ieder circuit bekend is. dus zo worden er 2 a 3 ronde verloren gegaan.
-
- Site Admin
- Berichten: 358
- Lid geworden op: 01-08-2015 02:50
klopt de split heb ik van meet af aan.
Ik heb geprobeerd om tijdens de oefenlaps om de split te verkleinen, maar daar stuitte ik al meteen op commentaar van de coureur.
Voor wat betreft de banden wil ik nog wel eens iets proberen.
Soms heb ik met een hardere band, positiever rondetijd.
of bespaar ik net even iets meer om nog een race met de onderdelen kan rijden of heb ik minder negatieve invloed tijdens de race welke mijn continuïteit weer tegoede komt.
niet wetende dat je zo veel tijd ermee zou kunnen verliezen.
Ik heb geprobeerd om tijdens de oefenlaps om de split te verkleinen, maar daar stuitte ik al meteen op commentaar van de coureur.
Voor wat betreft de banden wil ik nog wel eens iets proberen.
Soms heb ik met een hardere band, positiever rondetijd.
of bespaar ik net even iets meer om nog een race met de onderdelen kan rijden of heb ik minder negatieve invloed tijdens de race welke mijn continuïteit weer tegoede komt.
niet wetende dat je zo veel tijd ermee zou kunnen verliezen.
groet Eric (TC)